آجیل سرا

پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گیاهان دارویی

گیاهان دارویی شامل مواردی مانند: برگ آویشن، برگ پونه، زنجبیل، دارچین، چای ترش، چای سبز و ... می باشد. داروهای گیاهی به عنوان درمان برخی از بیماری ها مصرف می شود. طرز مصرف این نوع محصولات متفاوت می باشد. برخی از افراد این نوع گیاهان دارویی را به صورت دمنوش استفاده می کنند. برخی دیگر از این نوع محصولات در تهیه انواع غذا ها استفاده می شود. برای خرید گیاهان دارویی می توانید از سایت معتبر فروش گیاهان دارویی آجیل سرا بهره مند شوید. 

خرید گیاهان دارویی

فروشگاه اینترنتی آجیل سرا تمام محصولات گیاهی را به صورت بسته بندی شده و با رعایت نکات بهداشتی به فروش می رساند. داروهای گیاهی جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی و صنعتی می باشد. از داروهای گیاهی می توان برای درمان سرماخوردگی، عفونت، آرامش اعصاب و دیگر بیماری های حاد استفاده کرد. دمنوش آویشن برای سرماخوردگی و عفونت بسیار موثر است. دمنوش زنجبیل فوق العاده طعم متفاوت و اذت بخشی دارد. 

برای خرید داروهای گیاهی می توانید از سایت آجیل سرا محصولات دلخواه خود را سفارش دهید و در زمان کوتاهی سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید. 

خرید داروهای گیاهی کمیاب

برای خرید انواع گیاهان دارویی کمیاب و نایاب می توانید به این سایت مراجعه کنید و هر آنچه در سایر فروشگاه های گیاهان دارویی و عطاری ها یافت نکرده اید را در این فروشگاه معتبر پیدا کرده سپس خریداری نمایید. شما می توانید انواع گیاهان دارویی نایاب را به صورت گرمی، کیلویی و حتی فله ای یا عمده ای خریداری نمیایید. قیمت داروهای گیاهی در این سایت بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. 

خرید عمده گیاهان دارویی

این سایت به عنوان اولین سایت فروش گیاهان دارویی عمده توانسته فروش و رضایت مشتریان را بالا ببرد. برای خرید فله ای گیاهان دارویی می توانید با کارشناسان این سایت هماهنگی های لازم را انجام دهید. 

  • آجیل سرا
  • ۰
  • ۰

خرید خشکبار 

خشکبار یکی از نیاز های ضروری در هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. خشکبار دارای انواع بسیار مختلفی می باشد. خشکبار شامل انواع آجیل ها، میوه های خشک و... می باشد. خرید خشکبار به تمام آشپزان توصیه می شود. با افزوردن برخی از خشکبار ها به غذا، می توانید طعمی متفاوت و لذت بخش را تجربه کنید. افزودن خشکبار به رژیم غذایی تان می تواند یک میان وعده مقوی و مغذی باشد. با خرید انواع خشکبار یک رژیم غذایی چربی سوز را تجربه کنید. 

 

انواع خشکبار

خشکبار دارای انواع متفاوتی می باشد که می تواند شامل: انواع آجیل ها، میوه خشک، انواع تخمه ها، ادویه جات، گیاهان دارویی، کشمش ها و... باشد. مواد غذایی خشکبار طی روش های مختلفی مانند: آفتاب، سایه، دستگاه های خشک کن، خشک می شوند. برای خرید خشکبار می توانید به سایت آجیل سرا مراجعه کنید و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

تمام محصولات خشکبار آجیل سرا ارگانیک می باشد و به صورت مستقیم از کشاورزان تهیه می شود و شما می توانید بدون هیچ گونه واسطه ای بهترین محصولات را خریداری نمایید. 

 

قیمت خشکبار

مشتریان می توانند با قیمت مقرون به صرفه ای خشکبار را از آجیل سرا خریداری کنند. قیمت خشکبار در فروشگاه اینترنتی فروش خشکبار ارزان می باشد به دلیل اینکه هیچ واسطه ای در خرید انواع خشکبار وجود ندارد. خرید اینترنتی خشکبار از این سایت امکان پذیر می باشد. خرید آنلاین خشکبار از آجیل سرا با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. 

 

خواص خشکبار

خشکبار دارای مواد معدنی و مواد مغذی می باشد. خوردن خشکبار تازه در کاهش ورزن افراد تاثیر دارد. خشکبار اشتهای کاذب را از افراد می گیرد و موجب لاغری در افراد می شود. خوردن کشمش در کاهش قند خون بسیار موثر است. آلو خشک موجب پاکسازی روده و دستگاه گوارش می شود. آنتی اکسیدان موجود در خرما برای خانم ها باردار بسیار موثر است. خوردن انجیر خشک سبب تقویت قوای جسمی می شود. 

خوردن روزانه خشکبار برای تمام افراد مفید می شود و باعث سلامتی بدن فرد نیز می گردد. 

 

 

  • آجیل سرا
  • ۰
  • ۰

خرید پسته تازه و با کیفیت 

اگر می خواهید پسته بخرید و این موضوع که از کجا بخریم و چی بخریم و چه نوع پسته در بازار موجود هست سری به مطالب گفته شده در این بخش بزنید . 
ایران دارای بیش از ۷۰ رقم  پسته می باشد. معروف‌ترین انواع پسته در کشور عبارت است از: کله قوچی، اکبری، ممتاز، بادامی زرند، سفید پسته نوق، احمد آقایی، اوحدی، خنجری دامغان، شاه‌پسند دامغان و پسته قزوینی.
پسته اکبری: این پسته به شکل میوه بادامی است که درصد خندانی زیاد دارد و رنگ رویی مغز آن به رنگ بنفش قهوه‌¬ای و رنگ پوست استخوانی کرم تیره است.


کله قوچی: شکل  این نوع پسته فندقی است که درصد خندانی  آن متوسط است .  رنگ رویی مغز پسته کله قوچی سرخ خاکستری و رنگ پوست استخوانی سفید با تیرگی متوسط است.

اوحدی یا فندقی: شکل میوه کروی (فندقی)، درصد خندانی خیلی زیاد، رنگ رویی مغز ارغوانی و رنگ پوست استخوانی کرم می¬‌باشد.

احمد آقایی: شکل میوه مستطیلی کشیده (بادامی)، درصد خندانی زیاد، رنگ رویی مغز ارغوانی و رنگ پوست استخوانی خیلی روشن.


حالا که با انواع پسته آشنا شدید بپردازیم به موارد مهمی که در زمان خرید پسته باید به آن توجه داشته باشید. 


خریده پسته عمده 

بزرگترین شهرهای تولید کننده پسته در ایران رفسنجان ،  دامغان و .... هستند. آجیل سرا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش آجیل محصولات خود را به خصوص پسته به صورت مستقیم و انحصاری از کشاورزان دامغان و رفسنجان به دست شما خریداران می رساند. 
تازه بوده و بسته بندی های کاملا بهداشتی ویژگی های بارز پسته های آجیل سرا هستند. 

خرید پسته  ارزان 


دغدغه بسیاری از خریداران پسته راحت بودن خیالشان از کیفیت و تازه بوده است. خیلی از مراکز فروش پسته با قیمت پایین ما را وسوسه به خرید میکنند. اما خرید پسته ارزان از دست فروش و مغازه دارهای غیر معتبر کار درستی نیست. چرا که زمانی این محصول را به منزل برده و آن را استفاده می کنید تازه متوجه می شوید که کیفیت لازم را ندارد. 

خرید اینترنتی پسته

زمانی که یک پسته بی کیفیت را خریداری می کنید  شما به هیچ هیچ عنوان نمی توانید آن محصول را برگردانید. اما آجیل سرا یک فروشگاه معتبر در زمینه خرید اینترنتی پسته است که می توانید با خیال راحت خرید کنید.

آجیل سرا این امکان را فراهم آورده تا  که اگر به هر دلیلی از کیفیت محصول راضی نبودین تا 7 روز بدون هیج قید و شرطی می توانید آن را برگردنده و پولتان را پس بگیرید.

  • آجیل سرا
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید فندق 

در این قسمت قصد داریم تا شما را در زمینه خرید فندق خوب و درجه یک با قیمت مناسب راهنمایی کنیم.با این راهنما می توانید خودتان بهترین و با کیفیت ترین فندق بازار را خریداری کنید. 

 

خرید فندق تازه 

اگر قصد خرید شما از فندق برای خواصش هست توصیه ما به شما این است که فندق با پوست استفاده کنید. فندق مانند زیادی از مواد دارای مواد مفیدی است که قابلیت تبخیر در دمای پایین را دارد. به همین دلیل خرید مغز فندق بخشی از خواص خود را از دست داده است و احتمال دارد که فندق پوست کنده پس از مدت طولانی طعم آن عوض شود. 

خواص فندق

دارای ویتامین‌های B1، B2 ، B6، E

کلسیم

پروتئین

آهن

منیزیم

پتاسیم

روی

 

فندق خوب چه ویزگی دارد ؟ 

اصطلاحا فندق خوب تور پر و سنگین است .یعنی نسبت یه دیگر فندق ها از چگالی بالاتری برخوردار است. برای مثال دو عدد فندقی که از نظر اندازه با هم برابر باشند اما از نظر وزنی متفاوت باشندفندقی که وزن بیشتری داشته باشد توپر با کیفیت تر است. 

اگر می‌خواهید یک میز مزه متفاوت با طراحی جذاب داشته باشید، فندق با پوست و گردو با پوست را حتما در نظر داشته باشید. این دو آجیل جذابیت خاصی را به میز مزه شما در کنار سایر مزه‌ها و پنیرها خواهند داد.

جمع بندی

در کل باید گفت که اگر فندق را به صورت پوست دار خریداری کنید، کارتان بسیار آسان تر است؛ چرا که با مشاهده ظاهر فندق می توانید به صورت حدودی کیفیت فندق را تخمین بزنید و یک فندق با کیفیت و درجه یک خریداری کنید.

اما اگر یک فندق پوست کنده خریداری می کنید بهتر است آن را از یک مکان معتبر و شناخته شده خریداری کنید.فروشگاه های اینترنتی فروش آجیل یکی از مکان هایی است که می توانید محصولات با کیفیت و درجه یک  خریداری کنید. 

برای خرید فندق اینترنتی به راحتی می توانید سری به لیست محصولات موجود در این فروشگاه ها زده و با مشاهده بسته بندی و تازگی از کیفیت انها مطمئن شوید. 

 

  • آجیل سرا