آجیل سرا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید فندق 

در این قسمت قصد داریم تا شما را در زمینه خرید فندق خوب و درجه یک با قیمت مناسب راهنمایی کنیم.با این راهنما می توانید خودتان بهترین و با کیفیت ترین فندق بازار را خریداری کنید. 

 

خرید فندق تازه 

اگر قصد خرید شما از فندق برای خواصش هست توصیه ما به شما این است که فندق با پوست استفاده کنید. فندق مانند زیادی از مواد دارای مواد مفیدی است که قابلیت تبخیر در دمای پایین را دارد. به همین دلیل خرید مغز فندق بخشی از خواص خود را از دست داده است و احتمال دارد که فندق پوست کنده پس از مدت طولانی طعم آن عوض شود. 

خواص فندق

دارای ویتامین‌های B1، B2 ، B6، E

کلسیم

پروتئین

آهن

منیزیم

پتاسیم

روی

 

فندق خوب چه ویزگی دارد ؟ 

اصطلاحا فندق خوب تور پر و سنگین است .یعنی نسبت یه دیگر فندق ها از چگالی بالاتری برخوردار است. برای مثال دو عدد فندقی که از نظر اندازه با هم برابر باشند اما از نظر وزنی متفاوت باشندفندقی که وزن بیشتری داشته باشد توپر با کیفیت تر است. 

اگر می‌خواهید یک میز مزه متفاوت با طراحی جذاب داشته باشید، فندق با پوست و گردو با پوست را حتما در نظر داشته باشید. این دو آجیل جذابیت خاصی را به میز مزه شما در کنار سایر مزه‌ها و پنیرها خواهند داد.

جمع بندی

در کل باید گفت که اگر فندق را به صورت پوست دار خریداری کنید، کارتان بسیار آسان تر است؛ چرا که با مشاهده ظاهر فندق می توانید به صورت حدودی کیفیت فندق را تخمین بزنید و یک فندق با کیفیت و درجه یک خریداری کنید.

اما اگر یک فندق پوست کنده خریداری می کنید بهتر است آن را از یک مکان معتبر و شناخته شده خریداری کنید.فروشگاه های اینترنتی فروش آجیل یکی از مکان هایی است که می توانید محصولات با کیفیت و درجه یک  خریداری کنید. 

برای خرید فندق اینترنتی به راحتی می توانید سری به لیست محصولات موجود در این فروشگاه ها زده و با مشاهده بسته بندی و تازگی از کیفیت انها مطمئن شوید. 

 

  • ۹۹/۰۸/۰۴
  • آجیل سرا

خرید فندق

فروش فندق

فندق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی